Simphony Cloud
Ideális szállodák és éttermek számára
Magas kategóriájú szállodában működő étterem
Tartós és elegáns hardver, kiváló teljesítményű szoftverrel ellátva.
Az internetkapcsolat megszakadása esetén sem állnak le a folyamatban levő műveletek
Az internetkapcsolat helyreállásakor automatikusan végrehajtja az addig elvégzett módosításokat.
Készletellenőrzés és a veszteségek megelőzése
Biztosítja a készletek ellenőrizhetőségét fizikai leltározás nélkül.
Modern felhasználói élményt nyújt kollégái részére!
Segítségével garantáltan lépést tart az legújabb innovációkkal.
Az Oracle Hospitality POS éttermi rendszer több forrásból származó adatokat egyesít, összeveti az egyes éttermek pénzügyi eredményeit, és lehetőséget ad arra, hogy jobb beszerzési feltételekben állapodjon meg beszállítóival.
Ennek a rugalmas éttermi adminisztrációs-pénzügyi (back office) szoftvernek a segítségével központilag irányíthat egyszerre több egységet.
Funkciók
- Rugalmasságot és egységes élményt nyújt a felhő-alapú technologiának köszönhetően, költséges infrastruktúra fenntartása és informatikai beruházások nélkül
- Az asztalkezelési funkció lehetővé teszi a foglalások és várólisták egyszerű kezelését a személyzet számára
- Az ajándék- és hűségprogram funkció segítségével növelhető a törzsvendégek száma: az alkalmazás olyan hasznos adatokat és elemzéseket tartalmazó jelentések készítésére képes, amelyek alapján Ön mérni tudja a hűségprogram sikerességét, és szükség szerint módosíthat rajta
- A konyhai menedzsment funkció(Materials Control) segítségével képessé válik kontrolálni a beszerzéseket és fogyásokat, ezzel minimálisra csökkentve a veszteséget
- Kioszk-integráció
- Integrálható online rendelési és fizetési alkalmazásokkal
- Mobilon elérhető, mindenre kiterjedő, valós idejű adatok hatékony jelentését biztosító funkció
- Az ételkombók automatikus felismerését biztosító funkció segítségével meggyorsítható a rendelésfelvétel
- Több nyelvet és a többféle devizanemet kezelő funkció.
Előnyök
- A munkafolyamatok során használt összes POS éttermi-terminál egy központi helyszínről frissíthető – a központnak kizárólagos döntési joga van a menüket, az árképzést és a promóciókat illetően
- Az egységes adatbázis jóvoltából az étterme ugyanolyan vendég- és márkaélményt nyújthat, anélkül, hogy mindegyik helyszínen külön szakemberre lenne szükség ezekre a feladatokra
- A beruházás még jobb megtérülése érhető el olyan kiegészítő modulok használatával, mint a veszteségmegelőzési, a hűségprogram- és a készletgazdálkodási modul
- Több fogás is egyszerűen kezelhető a rendszerrel
- A többrétegű, magas ellenállóképességű modellnek köszönhetően még az internetkapcsolat megszakadása esetén sem állnak le a folyamatban levő műveletek
- Lehetővé teszi az üzleti működés szempontjából kritikus jelentőségű adatok könnyen áttekinthető jelentésekbe és ún. Irányítópultba(dashboard) történő összevonását, rendszerezett kimutatását
- A tényleges és előre jelzett értékesítési adatok felhasználásával meghatározza a várható munkaerő igényt, aminek segítségével Ön gondoskodhat a vendégek számára a lehető legjobb éttermi szolgáltatás nyújtásához szükséges munkaerő rendelkezésre állásáról.
Epson TM-810
Éttermi POS rendszerhez használható, nagysebességű nyomtató.
A megbízhatóság és a gyors nyomtatási sebesség kombinációja. A gazdaságos működés miatt ez az Energy Star minősítéssel rendelkező nyomtató elengedhetetlen követelmény a vendéglátóipar számára.