KeepApp
Ideális az alábbiaknak
A végrehajtott műveletek lekövethetősége
Lehetővé teszi az alapanyagok és áruk mozgásának nyomonkövetését.
Minden ügyviteli feladat ellátása
Példa: A szükséges készletek, Rendelések a beszállítóktól, Előállítás stb.
A készletek valós idejű kimutatása
Kiszámítja a készletekkel kapcsolatos tényleges költségeket, valamint a selejtezésből és az értékesítésből származó készletfogyást.
Ez a rendszer minden terhet levesz az Ön válláról!
Ismerje meg a készletgazdálkodási rendszerek új generációját!
Ez a felhőalapú készletgazdálkodási megoldás zökkenőmentessé teszi a kapcsolódó folyamatokat: biztosítja a beszerzési folyamat menedzselését és szervezését, javaslatokat ad a belső és/vagy a beszállítók felé történő rendelésekre, figyelmeztetések ad, értesítéseket küld, valamint sablonok használatát teszi lehetővé.
A kiemelten felhasználóbarát kialakítású, gyors és intuitív vendéglátási (HoReCa) megoldás valós idejű adatokat, a napi aktivitás értékelését lehetővé tevő "irányító pult- kimutatásokat és multi-property funkciót kínál.
Funkciók
- Automatizált folyamat – a folyamat digitalizálása hatékonyabbá és zökkenőmentesebbé teszi az étterem működését, bárhonnan elérhető, és nem okoznak többé gondot elveszett bizonylatok, papírok.
- Intuitív kialakítás és navigáció
- A készletmozgások valós idejű nyomon követése
- A készletszintekkel kapcsolatos figyelmeztetések
- A napi aktivitás értékelését lehetővé tevő ”irányító pult”-kimutatások
- A színkódos címkék alapján könnyen beazonosíthatók a bekerülési státuszok
- Minden meglévő listához különböző exportálások adhatók meg
- A készletben elmentett funkciók mentés után módosíthatók
- Receptkezelő (Recipe Manager) – az eladott termékek alapján kezelhetők a belső receptek
- Több részre osztás: egy beszerzett cikkből egy vagy több termék is készülhet
- Egyetlen bejegyzés több költséghelyhez
- Készletről történő napi termékkiadások az értékesítés alapján
- A rendszer automatikusan létrehozza a fogyási bejegyzést
- Termékek és termékcsoportok importálása a Breeze éttermi rendszerből-ből
- A készletmozgásra vonatkozó standard és egyénileg beállított jelentések (étlaptervezés (menu engineering) és ABC-elemzés)
- Multi-property rendszer.
Előnyök
- A valós mennyiségek gyors és egyszerű kitöltése
- A szoftver egyszerű, könnyen használható funkcióinak, gyors és intuitív kezelésének köszönhetően zökkenőmentes és hatékony működést tesz lehetővé
- Készletszint-figyelés – a rendszer valós idejű adatokkal szolgál, hogy lekövethetők legyenek a készletmozgások
- Költségcsökkentés – a tényleges és az elméleti adatok összehasonlításának elemzése a szoftver által készített jelentések alapján: a vezetők ennek segítségével észszerűsíthetik a készletfeltöltést
- Integrált előállítás – a kifejezetten éttermi, belső műveletek nyomon követhetők anélkül, hogy ez a meglévő készlet értékét csökkentené
- Beszállítók kezelése – nyomon követhető a beszállítóktól készletre vett minden áru és ezek beszerzési ára, a beszállítók ármódosításai és a szállítási határidők
- Valós idejű készletkimutatást tesz lehetővé – a készlet napközben bármikor ellenőrizhető; minden tranzakcióra valós időben kerül sor
- Az értékesítési rendszerhez integrált – az értékesítési adatokat a Breeze POS-éttermi rendszertől veszi át
- Bárhonnan elérhető, felhőalapú rendszer
- Valós időben küldött figyelmeztetések és értesítések.