x
személyes adatok
adatvédelmi megállapodás
Küld
egend

Mobil alkalmazás ételrendeléshez

mobileap

Ideális

3 copy 4 Created with Sketch.

Felszolgáló közreműködése nélkül leadott rendeléshez

A vendég felszolgáló közreműködése nélkül, saját maga adhat hozzá termékeket a számlához.

2 copy 8 Created with Sketch.

Közvetlenül az alkalmazásból végrehajtott fizetéshez

Bankkártyával közvetlenül az alkalmazásból rendezhető a számla.

1 copy 4 Created with Sketch.

A vendégek hűségének biztosításához

Hűségpontokra vagy árengedményt nyújtó kuponokra épülő hűségprogram.

Mobilalkalmazás – digitális éttermi felszolgáló

Az asztali rendelésfelvevő funkció a felhasználó és a – felszolgálótól a szakácsig mindenkit magában foglaló – kiszolgáló személyzet közötti kapcsolat hatékonyabbá tételével könnyíti meg a vállalkozás működését. Az étteremben vagy kávézóban a vendég a rendelését valós időben és közvetlenül továbbíthatja a konyhának, anélkül, hogy meg kellene várnia, hogy a felszolgáló az asztalhoz menjen.

Ráadásul az alkalmazás ugyanazt a menüt és termékösszeállításokat jeleníti meg, mint amelyek a pénztári nyilvántartásban is szerepelnek, így a rendelés garantáltan pontos és korrekt lesz.

Az alkalmazás élvezetesebbé teszi a gasztronómiai élményt azáltal, hogy a rendelés indításakor nincs szükség rövidebb szünetekre, ill. nem kell várni a felszolgálóra, ha a vendég módosítani akarja rendelését vagy rendezni a számlát.

Funkciók

  • Lehetővé teszi az étlap összeállítását egy központi – a Breeze POS éttermi rendszert is magában foglaló – helyen
  • Márkajegyek, a termékekről készült képek, ajánlatok, hírek segítségével egyéni igényekre szabható a vendégeknek nyújtott élmény
  • A vendégek digitális csatornákon is leadhatják rendeléseiket – a küldés a konyhai rendeléselőkészítési, ill. értékesítési rendszerbe integráltan történik
  • A különböző helyszíneken eltérő menük és árak alkalmazhatók
  • A különböző helyszíneken eltérő képek és leírások alkalmazhatók
  • A törzsvendégeket jutalmazó hűségprogramot is képes kezelni
  • Támogatja az árengedmények, egyes termékekre meghirdetett akciós árak alkalmazását az étteremben
  • Lehetővé teszi a számla módosítását úgy, hogy az eredeti rendeléshez hozzáadható az utólag kért termék
  • A számla közvetlenül az alkalmazásból is rendezhető, a rendelkezésre álló fizetési módok valamelyikével (készpénz, bankkártya, hűségpontok).

    Milyen fő előnyökkel jár az Ön vállalkozása számára?

    • Natívan integrálható a pénztári rendszerbe és a konyhai rendeléskezelési rendszerbe
    • Megkönnyíti, hogy a vendég további termékeket is rendeljen közvetlenül a telefonjáról
    • Nem fordulhat elő több félreértés a vendégek és a felszolgálók között: a rendelés és a számla közvetlenül a vendég telefonján jelenik meg
    • Mindkét fél – a vendég és a felszolgáló – értesítése az eredeti rendelés minden változásáról
    • Lecsökkenti a rendeléshez vagy a számla rendezéséhez szükséges várakozási időt
    • Az alkalmazásból is lehet hűségpontokkal fizetni, vagy integrálni a fizetési felületet
    • Elősegíti az ajánlott közösségi távolságtartást („social distancing”) azáltal, hogy a vendégnek kevesebbszer kell érintkezésbe kerülnie a kiszolgáló személyzettel.