Mobil alkalmazás ételrendeléshez
Ideális
Felszolgáló közreműködése nélkül leadott rendeléshez
Közvetlenül az alkalmazásból végrehajtott fizetéshez
A vendégek hűségének biztosításához
Mobilalkalmazás – digitális éttermi felszolgáló
Az asztali rendelésfelvevő funkció a felhasználó és a – felszolgálótól a szakácsig mindenkit magában foglaló – kiszolgáló személyzet közötti kapcsolat hatékonyabbá tételével könnyíti meg a vállalkozás működését. Az étteremben vagy kávézóban a vendég a rendelését valós időben és közvetlenül továbbíthatja a konyhának, anélkül, hogy meg kellene várnia, hogy a felszolgáló az asztalhoz menjen.
Ráadásul az alkalmazás ugyanazt a menüt és termékösszeállításokat jeleníti meg, mint amelyek a pénztári nyilvántartásban is szerepelnek, így a rendelés garantáltan pontos és korrekt lesz.
Az alkalmazás élvezetesebbé teszi a gasztronómiai élményt azáltal, hogy a rendelés indításakor nincs szükség rövidebb szünetekre, ill. nem kell várni a felszolgálóra, ha a vendég módosítani akarja rendelését vagy rendezni a számlát.
Funkciók
- Lehetővé teszi az étlap összeállítását egy központi – a Breeze POS éttermi rendszert is magában foglaló – helyen
- Márkajegyek, a termékekről készült képek, ajánlatok, hírek segítségével egyéni igényekre szabható a vendégeknek nyújtott élmény
- A vendégek digitális csatornákon is leadhatják rendeléseiket – a küldés a konyhai rendeléselőkészítési, ill. értékesítési rendszerbe integráltan történik
- A különböző helyszíneken eltérő menük és árak alkalmazhatók
- A különböző helyszíneken eltérő képek és leírások alkalmazhatók
- A törzsvendégeket jutalmazó hűségprogramot is képes kezelni
- Támogatja az árengedmények, egyes termékekre meghirdetett akciós árak alkalmazását az étteremben
- Lehetővé teszi a számla módosítását úgy, hogy az eredeti rendeléshez hozzáadható az utólag kért termék
- A számla közvetlenül az alkalmazásból is rendezhető, a rendelkezésre álló fizetési módok valamelyikével (készpénz, bankkártya, hűségpontok).
Milyen fő előnyökkel jár az Ön vállalkozása számára?
- Natívan integrálható a pénztári rendszerbe és a konyhai rendeléskezelési rendszerbe
- Megkönnyíti, hogy a vendég további termékeket is rendeljen közvetlenül a telefonjáról
- Nem fordulhat elő több félreértés a vendégek és a felszolgálók között: a rendelés és a számla közvetlenül a vendég telefonján jelenik meg
- Mindkét fél – a vendég és a felszolgáló – értesítése az eredeti rendelés minden változásáról
- Lecsökkenti a rendeléshez vagy a számla rendezéséhez szükséges várakozási időt
- Az alkalmazásból is lehet hűségpontokkal fizetni, vagy integrálni a fizetési felületet
- Elősegíti az ajánlott közösségi távolságtartást („social distancing”) azáltal, hogy a vendégnek kevesebbszer kell érintkezésbe kerülnie a kiszolgáló személyzettel.