Oracle Hospitality Opera
Ideális az alábbi szállodák számára
Több szálláshelyet egyszerre kezelő, multi-property szoftver az összetett működésű szállodaláncok számára
Csoportok és rendezvények kezelése
Intelligens szálláshely kezelés
Világszínvonalú vendégszolgáltatás!
A minden szükséges funkcióval ellátott Oracle Hospitality OPERA PMS szállás-ügyviteli rendszer jóvoltából a nagy szállodaüzemeltetők világszínvonalú vendég kiszolgálást biztosíthatnak.
Az egyéni igények szerinti beállítások, és a megkülönböztethető vendégprofilok révén a rendszer jobb vendégélményt biztosít, skálázhatósága és megbízhatósága pedig jelentősen növeli a vállalkozás működési hatékonyságát.
A rendszerbe integrált, rugalmas értékesítési és vendéglátási (Sales & Catering) modul olyan kimagaslóan megbízható és sokoldalú eszköz, amely színvonalas bankett-tevékenységet és ügyfélkezelést tesz lehetővé.
A nemzetközi szállodaláncok ennek a kiváló PMS szoftvernek a segítségével egyszerre több, a lánchoz tartozó szállodát szolgálhatnak ki egyetlen központi adatbázissal, és hasznos funkciók egész sorával.
Funkciók
- Egyszerre több szálláshely integrálható egy közös adatbázisba, ami jelentősen megkönnyíti az ügyvitelüket
- A „Profilok”-ban hiánytalan és pontos információk tarthatók nyilván a vendégekről
- Árkezelési eszközök, engedmények és promóciók kezelésére alkalmas funkciók
- A rendszer lehetővé teszi az árakra, ill. szobatípusokra vonatkozó értékesítési stratégiák kezelését a bevételek növelése érdekében (nyitás, lezárás, érkezés/utazás szempontjából lezárt (CTA/CTD), szálláshelyen tartózkodás minimális/maximális időtartama, minimum/maximum hány nappal korábban szükséges a foglalás)
- A Naptár és Rendezvény funkció (Calendar & Event) teljes áttekintést ad a szálláshely ilyen jellegű tevékenységéről
- Árstratégia – ez a folyamat a szobafoglaltságtól függően automatikusan megnyit vagy lezár bizonyos ártípusokat
- Feladatok és tevékenységek – csoportok és rendezvények kezelésére szolgáló, rendkívül hatékony funkció, amely az értékesítési munkatársakkal kapcsolatos folyamatok automatizálására is kiterjed
- A bevitt adatok helyességének ellenőrzésére szolgáló mechanizmusok: CUI validálás és a személyazonosító okmányok beolvasására alkalmas ID szkenner
- A rendszerben az egyes felhasználók által végrehajtott minden pénzügyi jellegű módosítás nyomonkövetése
- Jelentések és analitika (több mint 500 natív riport)
- Az utazási irodák felé történő jutalékfizetéseket kezelő modul
- Nagyfokú integrálhatóság az OXI-n keresztül (szobafoglalási motorok, Channel Manager stb.)
- Simple Reports – a felhasználók ennek a speciális programnak a segítségével saját egyszerű jelentéseket hozhatnak létre
- Adat Exportálás – az S&C Opera segítségével címlisták állíthatók össze az adatbázisból
- Hotel Mobile – mobilalkalmazás a műszaki személyzet és a szállodai HK vezetők és gondnoknők számára.
Milyen fő előnyökkel jár az Ön szállodája számára?
- Újszerű megoldást kínál a szálloda-ügyvitelre
- Nő az egy kiadható szobára jutó árbevétel (RevPAR), az ADR (átlagos napi szobaár) és a szobakihasználtság
- Az előlegek és a lemondási díjak kezelése automatizált szabályok alapján történhet
- Fejlett funkciók biztosítják a rendelkezésre állás és az árak kezelését, ezen belül az alapárak, a dinamikus alapárak, a napi árak, az előre fizetendő dinamikus alapárak, a kedvezményes árak („Negotiated Rates”), valamint a személyre szabható terhelések („Custom Posting Rhythm”) beállítását
- Jobb a vendégélmény, nő a működési hatékonyság és a személyzet hatásfoka
- Az átfogó vendégprofilok egyéni igényekre szabott élményt, és a vendégek közötti differenciálást teszik lehetővé, továbbá hozzájárulnak az ügyfélelégedettség (CLV) növekedéséhez
- Nagyobb adatbiztonság, skálázhatóság és megbízhatóság
- Új integrálási és optimalizálási lehetőségek
- Hatékonyabb, zökkenőmentes működés a jobb vendégélmény érdekében
- A szálláshely-szolgáltatáshoz kapcsolódó külső rendszerek (PBX (telefon-alközpont), POS, internet, fizető tévécsatornák (pay TV), beléptetőrendszerek (Control Access), épületirányítás (BMS))
- Szállodai alapszolgáltatások iránti igényeket kielégítő mobilalkalmazás
- Az automatizált be- és kijelentkeztetési folyamatoknak köszönhetően csökken a várakozási idő a vendégek számára
- A szálláshely-naptár funkció segítségével az adott városban megrendezett nagyobb rendezvények és különleges események rögzíthetők(kiállítások, konferenciák, sportesemények)
- Stabil és rugalmas jelentési (reporting) üzemmód
- Központosított adatbázis a multinacionális, és a helyi szállodaláncok számára.
Epson TM-810
Éttermi POS rendszerhez használható, nagysebességű nyomtató.
A megbízhatóság és a gyors nyomtatási sebesség kombinációja. A gazdaságos működés miatt ez az Energy Star minősítéssel rendelkező nyomtató elengedhetetlen követelmény a vendéglátóipar számára.