Az adatvédelmed ügye

Sütik használatával javítjuk webhelyünk használatának élményét. Webhelyünk használatával hozzájárulsz a sütik használatához.
A szükséges sütik elősegítik a weboldal használhatóságát, lehetővé téve olyan alapvető funkciókat, mint az oldal navigáció és a hozzáférés a webhely biztonságos területeire. A weboldal nem működik megfelelően ezen sütik nélkül.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
CookieConsenthttps://www.bit-soft.hu/Az aktuális domain felhasználói cookie-hozzájárulási állapotát tárolja1 yearHTTP
PHPSESSIDhttps://www.bit-soft.hu/Megtartja a felhasználói munkamenet állapotát az összes oldalkeresés során.29 daysHTTP
A statisztikai sütik segítenek a weboldal tulajdonosoknak megérteni, hogy a látogatók hogyan lépnek kapcsolatba a weboldalakkal, anonim módon gyűjtve és jelentve az információkat.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.comAdatok küldésére a Google Analytics-hez a látogató eszközéről és viselkedéséről. Követi a látogatót az eszközökön és a marketing csatornákon keresztül.SessionPixel
_gahttps://www.bit-soft.hu/Egyedi azonosítót regisztrál, amelyet statisztikai adatok generálására használnak arról, hogy a látogató hogyan használja a weboldalt.2 aniHTTP
_gathttps://www.bit-soft.hu/A Google Analytics használja a kérési arány felpörgetéséreSessionHTTP
_gidhttps://www.bit-soft.hu/Egyedi azonosítót regisztrál, amelyet statisztikai adatok generálására használnak arról, hogy a látogató hogyan használja a weboldalt.SessionHTTP
APISID, HSID, PREF, SAPISID, SID, SSIDgoogle.comInformációkat gyűjt a felhasználói szolgáltatásokkal, például a Google Maps, a Google Naptár, a Google+ stb.2 yearsHTTP
NIDgoogle.comCollects information about user interactions with Google services such as Google Maps, Google Calendar, Google+, etc.6 monthsHTTP
A sütik olyan kis szöveges fájlok, amelyeket a weboldalak használhatnak a felhasználói élmény hatékonyabbá tétele érdekében.

The law states that we can store cookies on your device if they are strictly necessary for the operation of this site. For all other types of cookies we need your permission.

This site uses different types of cookies. Some cookies are placed by third party services that appear on our pages.

You can at any time change or withdraw your consent from the Cookie Declaration on our website.

Learn more about who we are, how you can contact us and how we process personal data in our Privacy Policy.
x
személyes adatok
adatvédelmi megállapodás
Küld
OracleHospitalityLog

Oracle Hospitality Opera

oper

Ideális az alábbi szállodák számára

1 Created with Sketch.

Több szálláshelyet egyszerre kezelő, multi-property szoftver az összetett működésű szállodaláncok számára

Megbízható megoldás több szálláshelyet is működtető vállalkozások számára.

2 Created with Sketch.

Csoportok és rendezvények kezelése

Csoportok és rendezvények kezelését megbízhatóan ellátó modul.

3 Created with Sketch.

Intelligens szálláshely kezelés

Fejlett árképzés-menedzsment.

Világszínvonalú vendégszolgáltatás!

A minden szükséges funkcióval ellátott Oracle Hospitality OPERA PMS szállás-ügyviteli rendszer jóvoltából a nagy szállodaüzemeltetők világszínvonalú vendég kiszolgálást biztosíthatnak.

Az egyéni igények szerinti beállítások, és a megkülönböztethető vendégprofilok révén a rendszer jobb vendégélményt biztosít, skálázhatósága és megbízhatósága pedig jelentősen növeli a vállalkozás működési hatékonyságát.

A rendszerbe integrált, rugalmas értékesítési és vendéglátási (Sales & Catering) modul olyan kimagaslóan megbízható és sokoldalú eszköz, amely színvonalas bankett-tevékenységet és ügyfélkezelést tesz lehetővé.

A nemzetközi szállodaláncok ennek a kiváló PMS szoftvernek a segítségével egyszerre több, a lánchoz tartozó szállodát szolgálhatnak ki egyetlen központi adatbázissal, és hasznos funkciók egész sorával.

Funkciók

  • Egyszerre több szálláshely integrálható egy közös adatbázisba, ami jelentősen megkönnyíti az ügyvitelüket
  • A „Profilok”-ban hiánytalan és pontos információk tarthatók nyilván a vendégekről
  • Árkezelési eszközök, engedmények és promóciók kezelésére alkalmas funkciók
  • A rendszer lehetővé teszi az árakra, ill. szobatípusokra vonatkozó értékesítési stratégiák kezelését a bevételek növelése érdekében (nyitás, lezárás, érkezés/utazás szempontjából lezárt (CTA/CTD), szálláshelyen tartózkodás minimális/maximális időtartama, minimum/maximum hány nappal korábban szükséges a foglalás)
  • A Naptár és Rendezvény funkció (Calendar & Event) teljes áttekintést ad a szálláshely ilyen jellegű tevékenységéről
  • Árstratégia – ez a folyamat a szobafoglaltságtól függően automatikusan megnyit vagy lezár bizonyos ártípusokat
  • Feladatok és tevékenységek – csoportok és rendezvények kezelésére szolgáló, rendkívül hatékony funkció, amely az értékesítési munkatársakkal kapcsolatos folyamatok automatizálására is kiterjed
  • A bevitt adatok helyességének ellenőrzésére szolgáló mechanizmusok: CUI validálás és a személyazonosító okmányok beolvasására alkalmas ID szkenner
  • A rendszerben az egyes felhasználók által végrehajtott minden pénzügyi jellegű módosítás nyomonkövetése
  • Jelentések és analitika (több mint 500 natív riport)
  • Az utazási irodák felé történő jutalékfizetéseket kezelő modul
  • Nagyfokú integrálhatóság az OXI-n keresztül (szobafoglalási motorok, Channel Manager stb.)
  • Simple Reports – a felhasználók ennek a speciális programnak a segítségével saját egyszerű jelentéseket hozhatnak létre
  • Adat Exportálás – az S&C Opera segítségével címlisták állíthatók össze az adatbázisból
  • Hotel Mobile – mobilalkalmazás a műszaki személyzet és a szállodai HK vezetők és gondnoknők számára.

    Milyen fő előnyökkel jár az Ön szállodája számára?

    • Újszerű megoldást kínál a szálloda-ügyvitelre
    • Nő az egy kiadható szobára jutó árbevétel (RevPAR), az ADR (átlagos napi szobaár) és a szobakihasználtság
    • Az előlegek és a lemondási díjak kezelése automatizált szabályok alapján történhet
    • Fejlett funkciók biztosítják a rendelkezésre állás és az árak kezelését, ezen belül az alapárak, a dinamikus alapárak, a napi árak, az előre fizetendő dinamikus alapárak, a kedvezményes árak („Negotiated Rates”), valamint a személyre szabható terhelések („Custom Posting Rhythm”) beállítását
    • Jobb a vendégélmény, nő a működési hatékonyság és a személyzet hatásfoka
    • Az átfogó vendégprofilok egyéni igényekre szabott élményt, és a vendégek közötti differenciálást teszik lehetővé, továbbá hozzájárulnak az ügyfélelégedettség (CLV) növekedéséhez
    • Nagyobb adatbiztonság, skálázhatóság és megbízhatóság
    • Új integrálási és optimalizálási lehetőségek
    • Hatékonyabb, zökkenőmentes működés a jobb vendégélmény érdekében
    • A szálláshely-szolgáltatáshoz kapcsolódó külső rendszerek (PBX (telefon-alközpont), POS, internet, fizető tévécsatornák (pay TV), beléptetőrendszerek (Control Access), épületirányítás (BMS))
    • Szállodai alapszolgáltatások iránti igényeket kielégítő mobilalkalmazás
    • Az automatizált be- és kijelentkeztetési folyamatoknak köszönhetően csökken a várakozási idő a vendégek számára
    • A szálláshely-naptár funkció segítségével az adott városban megrendezett nagyobb rendezvények  és különleges események  rögzíthetők(kiállítások, konferenciák, sportesemények)
    • Stabil és rugalmas jelentési (reporting) üzemmód
    • Központosított adatbázis a multinacionális, és a helyi szállodaláncok számára.
      Epson TM-810

      Epson TM-810

      Éttermi POS rendszerhez használható, nagysebességű nyomtató.

      A megbízhatóság és a gyors nyomtatási sebesség kombinációja. A gazdaságos működés miatt ez az Energy Star minősítéssel rendelkező nyomtató elengedhetetlen követelmény a vendéglátóipar számára.

      Epson TM-810