x
személyes adatok
adatvédelmi megállapodás
Küld
OracleHospitalityLog

Oracle Hospitality Opera

oper

Ideális az alábbi szállodák számára

1 Created with Sketch.

Több szálláshelyet egyszerre kezelő, multi-property szoftver az összetett működésű szállodaláncok számára

Megbízható megoldás több szálláshelyet is működtető vállalkozások számára.

2 Created with Sketch.

Csoportok és rendezvények kezelése

Csoportok és rendezvények kezelését megbízhatóan ellátó modul.

3 Created with Sketch.

Intelligens szálláshely kezelés

Fejlett árképzés-menedzsment.

Világszínvonalú vendégszolgáltatás!

A minden szükséges funkcióval ellátott Oracle Hospitality OPERA PMS szállás-ügyviteli rendszer jóvoltából a nagy szállodaüzemeltetők világszínvonalú vendég kiszolgálást biztosíthatnak.

Az egyéni igények szerinti beállítások, és a megkülönböztethető vendégprofilok révén a rendszer jobb vendégélményt biztosít, skálázhatósága és megbízhatósága pedig jelentősen növeli a vállalkozás működési hatékonyságát.

A rendszerbe integrált, rugalmas értékesítési és vendéglátási (Sales & Catering) modul olyan kimagaslóan megbízható és sokoldalú eszköz, amely színvonalas bankett-tevékenységet és ügyfélkezelést tesz lehetővé.

A nemzetközi szállodaláncok ennek a kiváló PMS szoftvernek a segítségével egyszerre több, a lánchoz tartozó szállodát szolgálhatnak ki egyetlen központi adatbázissal, és hasznos funkciók egész sorával.

Funkciók

  • Egyszerre több szálláshely integrálható egy közös adatbázisba, ami jelentősen megkönnyíti az ügyvitelüket
  • A „Profilok”-ban hiánytalan és pontos információk tarthatók nyilván a vendégekről
  • Árkezelési eszközök, engedmények és promóciók kezelésére alkalmas funkciók
  • A rendszer lehetővé teszi az árakra, ill. szobatípusokra vonatkozó értékesítési stratégiák kezelését a bevételek növelése érdekében (nyitás, lezárás, érkezés/utazás szempontjából lezárt (CTA/CTD), szálláshelyen tartózkodás minimális/maximális időtartama, minimum/maximum hány nappal korábban szükséges a foglalás)
  • A Naptár és Rendezvény funkció (Calendar & Event) teljes áttekintést ad a szálláshely ilyen jellegű tevékenységéről
  • Árstratégia – ez a folyamat a szobafoglaltságtól függően automatikusan megnyit vagy lezár bizonyos ártípusokat
  • Feladatok és tevékenységek – csoportok és rendezvények kezelésére szolgáló, rendkívül hatékony funkció, amely az értékesítési munkatársakkal kapcsolatos folyamatok automatizálására is kiterjed
  • A bevitt adatok helyességének ellenőrzésére szolgáló mechanizmusok: CUI validálás és a személyazonosító okmányok beolvasására alkalmas ID szkenner
  • A rendszerben az egyes felhasználók által végrehajtott minden pénzügyi jellegű módosítás nyomonkövetése
  • Jelentések és analitika (több mint 500 natív riport)
  • Az utazási irodák felé történő jutalékfizetéseket kezelő modul
  • Nagyfokú integrálhatóság az OXI-n keresztül (szobafoglalási motorok, Channel Manager stb.)
  • Simple Reports – a felhasználók ennek a speciális programnak a segítségével saját egyszerű jelentéseket hozhatnak létre
  • Adat Exportálás – az S&C Opera segítségével címlisták állíthatók össze az adatbázisból
  • Hotel Mobile – mobilalkalmazás a műszaki személyzet és a szállodai HK vezetők és gondnoknők számára.

    Milyen fő előnyökkel jár az Ön szállodája számára?

    • Újszerű megoldást kínál a szálloda-ügyvitelre
    • Nő az egy kiadható szobára jutó árbevétel (RevPAR), az ADR (átlagos napi szobaár) és a szobakihasználtság
    • Az előlegek és a lemondási díjak kezelése automatizált szabályok alapján történhet
    • Fejlett funkciók biztosítják a rendelkezésre állás és az árak kezelését, ezen belül az alapárak, a dinamikus alapárak, a napi árak, az előre fizetendő dinamikus alapárak, a kedvezményes árak („Negotiated Rates”), valamint a személyre szabható terhelések („Custom Posting Rhythm”) beállítását
    • Jobb a vendégélmény, nő a működési hatékonyság és a személyzet hatásfoka
    • Az átfogó vendégprofilok egyéni igényekre szabott élményt, és a vendégek közötti differenciálást teszik lehetővé, továbbá hozzájárulnak az ügyfélelégedettség (CLV) növekedéséhez
    • Nagyobb adatbiztonság, skálázhatóság és megbízhatóság
    • Új integrálási és optimalizálási lehetőségek
    • Hatékonyabb, zökkenőmentes működés a jobb vendégélmény érdekében
    • A szálláshely-szolgáltatáshoz kapcsolódó külső rendszerek (PBX (telefon-alközpont), POS, internet, fizető tévécsatornák (pay TV), beléptetőrendszerek (Control Access), épületirányítás (BMS))
    • Szállodai alapszolgáltatások iránti igényeket kielégítő mobilalkalmazás
    • Az automatizált be- és kijelentkeztetési folyamatoknak köszönhetően csökken a várakozási idő a vendégek számára
    • A szálláshely-naptár funkció segítségével az adott városban megrendezett nagyobb rendezvények  és különleges események  rögzíthetők(kiállítások, konferenciák, sportesemények)
    • Stabil és rugalmas jelentési (reporting) üzemmód
    • Központosított adatbázis a multinacionális, és a helyi szállodaláncok számára.
      Epson TM-810

      Epson TM-810

      Éttermi POS rendszerhez használható, nagysebességű nyomtató.

      A megbízhatóság és a gyors nyomtatási sebesség kombinációja. A gazdaságos működés miatt ez az Energy Star minősítéssel rendelkező nyomtató elengedhetetlen követelmény a vendéglátóipar számára.

      Epson TM-810