x
személyes adatok
adatvédelmi megállapodás
Küld
prote

Protel Air

Protel Air

Ideális az alábbi szállodák számára

1 copy 3 Created with Sketch.

A Protel Air, egy 100%-ban felhőtechnológián alapuló új generációs szállodai ügyviteli rendszer (PMS)

Ideális rendszer azok számára, akik saját informatikai infrastruktúra alkalmazásával szeretnék csökkenteni költségeiket.

2 copy 3 Created with Sketch.

Egyéni igények szerint kialakítható jelentések

Valós idejű hozzáférés az Ön egyéni igényei szerint beállítható jelentésekhez.

3 copy 3 Created with Sketch.

Márkakötődés a szálloda iránt

Egyszerűen használható módszert kínál arra, hogy állandó kötődést alakítsunk ki a szállóvendégekben a szálloda által képviselt márka iránt.

Fent a fellegekben!

A Protel Air rendkívül felhasználóbarát szállás-ügyviteli szoftver, amely 100%-osan felhő alapon működik (cloud based). Ez tényleg ennyire egyszerű: nincs szükség külön hardvereszközre, sem telepítésre. Önnek elég egy internetes böngészőprogrammal rendelkeznie, és máris használhatja ezt a megbízható, skálázható, biztonságos és egyéni igényekre szabható foglalási rendszert.

A PMS-rendszer teljes kihelyezése a felhőbe, (cloud) lehetővé teszi a valós idejű jelentések és analitikák készítését, valamint a frissítések azonnali elérését, mégis megbízható és precízen beállított eszköztárat ad az igényes szakmai ügyfelek kezébe.

Ez a szállodák és szálláshely-szolgáltatók számára készült multi-property ügyviteli megoldás felhőkész kialakítású, ami számos előnnyel jár: alacsonyabbak a költségei, kevesebb informatikai támogatást igényel, és mobilbarát – mobilra hangolt világot nyit meg a személyzet és a vendégek előtt egyaránt.

Funkciók

  • Saját kezelőfelületen jeleníti meg a napi be- és kijelentkezéseket
  • Voyager: a vendégeknek szánt alkalmazás segítségével egyéni igények szerint állíthatók be a szálláshelyen tartózkodás jellemzői: profilok, extra szolgáltatások, számla, a szállásra vonatkozó információk
  • Messenger: automatikus kapcsolattartás a vendégekkel: visszaigazoló levél, bejelentkezés előtti emlékeztető, távozás utáni reklámok, promóciók, születésnapi üdvözlet
  • Vendégprofilok: a rendszerezett legördülő menükből gyorsan és könnyen kikereshetők a címek, elérhetőségek, ezenkívül minden vendégre vonatkozóan áttekintést adnak korábbi foglalásairól és számláiról, az ellenőrzés időpontjáig keletkezett bevételt pedig grafikonokban mutatja be
  • Többfunkciós szobatükör (room plan): gyorsan és könnyen regisztrálhatók az egyéni vendégek vagy csoportok szobafoglalásai, továbbá a foglalások szükség szerint módosíthatók, illetve ugyanitt elérhető a vendégekről rendelkezésre álló minden információ
  • A rendszer minden housekeeping feladatot nyilvántart – a housekeeping alkalmazás kapcsolatot teremt a szobaasszonyok, a karbantartók és a recepció között, és biztosítja közöttük a megfelelő információcserét a szobák állapotát illetően
  • Active Desktop – rendszerezett listákat készít a legtöbbször használt adatokról, és lehetővé teszi ezek azonnali szerkesztését
  • Aktív lista: név szerinti rendezés, megjelenítés, vagy bizonyos oszlopok elrejtése, ill. szűrők alkalmazása annak meghatározása érdekében, hogy milyen információk jelenjenek meg egyéni igények szerint
  • Foglalások: a Protel Air nyolcféle foglalási módozatot kínál (szobatükör, szobatípus-terv, lekérdezés, foglalás nélküli érkezés („walk-in”), vendégkeresés, vendégprofil, másolás az aktív listán keresztül, másolás a foglalási ablakon keresztül)
  • Webalapú SaaS megoldás.

    Előnyök

    • A housekeeping és a karbantartási tevékenységek valós idejű nyomonkövetése
    • A szoftver bárhonnan és bármikor használható
    • Teljesen integrált értékesítési és vendéglátási modult tartalmaz
    • Bármikor egyszerűen készíthetők jelentések
    • A képernyők egyéni igények szerint alakíthatók ki
    • Felhasználóbarát, egyszerűen használható kezelőfelület
    • Szállás-ügyviteli rendszerek széles körébe integrálható
    • A vendégek és a személyzet mobilalkalmazáson is elérhetik
    • A natív alkalmazás iOS és Android rendszerű eszközökön egyaránt használható, és új funkciók megjelenésekor automatikusan frissül.
      Epson TM-810

      Epson TM-810

      Éttermi POS rendszerhez használható, nagysebességű nyomtató.

      A megbízhatóság és a gyors nyomtatási sebesség kombinációja. A gazdaságos működés miatt ez az Energy Star minősítéssel rendelkező nyomtató elengedhetetlen követelmény a vendéglátóipar számára.

      Epson TM-810