x
személyes adatok
adatvédelmi megállapodás
Küld
Oracle

Oracle Hospitality Opera Cloud | BitSoft

Cover

Ajánljuk:

Bonyolult műveletekkel rendelkező szállodák/szállodaláncok, de független szállodák számára is

Valós idejű hozzáférés az Ön igényei szerint testreszabható jelentésekhez

Hatékony díjlekérdezési lehetőségek egy- és több ingatlan foglalásokhoz

Az Oracle Hospitality OPERA Cloud Property Management System (PMS) egy vezető szállodai megoldás, amely minden eszközt, szolgáltatást és kapcsolódási lehetőséget biztosít a vállalkozás működtetéséhez és növekedéséhez.

Az OPERA Cloud Ingatlankezelés egyszerűsíti az IT-t és központosítja az adatokat, így az információ mindenki számára elérhető, bárhol. Nyitott architektúrájával, beépített integrációs szolgáltatásokkal és nyitott API-kkal az innováció felgyorsítására, a szállodai felhőmegoldás kielégíti a szállodások igényeit, újradefiniálva a vendégélményt

Funkciók

  • Recepciós menedzsment: Az Opera Cloud lehetővé teszi a szállodai személyzet számára hogy gyorsan és hatékonyan kezeljék a foglalásokat, a vendégek be- és kijelentkezését, szobákat rendeljenek hozzájuk, és kezeljék a szobaváltásokat és frissítéseket.
  • Szobafoglaltság kezelése: Az Opera Cloud segítségével a szállodai személyzet megtekintheti és kezelheti a szobák elérhetőségét, a kihasználtsági arányokat és az árakat szobatípusonként.
  • Pénztárgép (POS) integráció: Az Opera Cloud integrálható POS rendszerekkel a vendégek költségeinek kezelésére és az élelmiszer- és italértékesítésből származó bevétel nyomon követésére
  • Jelentések és elemzések: Az Opera Cloud részletes jelentéseket és elemzéseket kínál olyan kulcsfontosságú teljesítménymutatókról, mint a bevétel, a kihasználtság és az átlagos napi ár
  • Vendégkapcsolati menedzsment: Az Opera Cloud lehetővé teszi a szállodák számára, hogy kezeljék a vendégprofilokat, preferenciákat és hűségprogramokat a vendégélmény személyre szabása és az erős hűség kialakítása érdekében
  • Takarítási menedzsment: Az Opera Cloud segíthet a szállodáknak a takarítási feladatok sikeres kezelésében, mint például a szoba állapota, takarítási ütemezés és helyiségvizsgálatok
  • Mobil funkcionalitás: Az Opera Cloud tartalmaz mobil alkalmazásokat a személyzet és a vendégek számára a foglalások kezeléséhez, be- és kijelentkezéshez, valamint a szállodai szolgáltatásokhoz való hozzáféréshez.
  • Biztonság és megfelelőség: Az Opera Cloud a biztonságot és a megfelelőséget szem előtt tartva készült, és támogatja az iparági szabványokat, mint például a Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS).

    Opera Cloud használatának előnyei

    • KIVÉTELES VENDÉGÉLMÉNYEK NYÚJTÁSA a szolgáltatások személyre szabása és a lehetőség révén, hogy a tulajdonon belül bárhol foglalkozhasson és kiszolgálhassa a vendégeket
    • CSÖKKENTSE A BE- ÉS KIJELENTKEZÉSI IDŐKET és növelje a hatékonyságot azzal, hogy valós idejű frissítésekkel ruházza fel személyzetét.
    • HASZNÁLJA KI A VENDÉGPROFILOKAT, biztosítva, hogy minden vendég preferencia rögzítésre kerüljön, így a szállodai személyzet könnyen hozzáférhet. A személyre szabott élmények nyújtása alapvető a vendéghűség elnyeréséhez és a hűségprogram tagságának növekedéséhez
    • MAXIMALIZÁLJA A BEVÉTELT AZ ÁRKEZELÉSSEL. Az OPERA Cloud egyszerűsíti az árkezelést, biztosítva, hogy a bevételi csapatok a legjobb eszközökkel rendelkezzenek az üzleti célok eléréséhez
    • NÖVELJE A MARZSOT AZ EFFEKTÍV CSATORNAKEZELÉSSEL. Az OPERA Cloud támogatja a vezető globális disztribúciós rendszerekhez és online utazási irodákhoz való kapcsolódást. A szállodáknak eszközöket is biztosít az árképzés kezeléséhez és a szobakészlet elosztásához minden disztribúciós csatornán, segítve a bevétel, a kihasználtság és az átlagos napi ár növelését
    • BŐVÍTETT TAKARÍTÁSI HATÉKONYSÁG, növekvő személyzeti termelékenységgel, csökkentett költségekkel és kevesebb emberi hibával
    • NÖVELJE A FOGLALÁSOK SZÁMÁT ÉS KÖNNYEDÉN KEZELJE A FOGLALÁSOKAT, beleértve az önkiszolgáló foglalást az interneten keresztül az OPERA Web Szolgáltatások (OWS) integrálásával.