Delivery
Ideális az alábbi éttermek részére
Kiszállítás
A rendelések kezelésére és kiszállítására, a futárok nyomon követésére és a fizetések nyilvántartására alkalmas megoldás.
Futár-alkalmazás
Android alkalmazás a futárok részére, amellyel felvehetik a rendeléseket és határidőre teljesíthetik a kiszállításokat.
Call Center
Több, kiszállítást végző helyszín esetén ideális.
Teljeskörű házhozszállítási szolgáltatások!
A Breeze Delivery a rendelések felvételére, kezelésére, kiszállítására és a fizetések kezelésére szolgáló szoftvercsomag, amely natív módon integrálható a Breeze POS rendszerrel és a konyhai monitor rendszerrel (KDS).
Összefoglalva: az ételkiszállítási alkalmazás összesíti a beérkezett rendeléseket, és az ugyanabba a körzetbe szállítandó rendelések csoportosításával segít az étteremnek a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban teljesíteni ezeket.
Funkciók
- Digitális élő térkép
- Call Center – hatékony megoldás több, kiszállítást végző helyszín esetén
- Szállítás – ennek a programnak a segítségével az egyes helyszínek hatékonyan kezelhetik és teljesíthetik a házhozszállításra vagy elvitelre szánt rendeléseket, kezelhetik a futárokat és az elszámolást is
- Futár-alkalmazás – mindegyik futár részére egy Android-rendszeren futó alkalmazás, amellyel kezelhetik a rendeléseket és határidőre teljesíthetik a kiszállításokat
- Ismerje a vásárlót (ha a vásárló korábban is vásárolt már az étteremtől, a rendszer megőrzi az adatait)
- Minden ügyfél esetében korlátlan számú cím tárolható
- Pizza-összeállító program – a rendelni kívánt pizza összeállítására szolgáló legösszetettebb program, amelyben beállítható a méret, a pizza fajtája, és a feltét
- Előrendelések – előrendelések vehetők fel a vásárló által megadott napra és időpontra
- Jelentés kérhető le a folyamat minden szakaszáról: a rendelésfelvételről, az elkészítésről, a szállításról, a kézbesítésről és a teljesítésről
- Ha az adott étterem zárva van, a rendelések továbbíthatók egy másik helyszínre
- Kiszállítás a Breeze POS éttermi rendszeren keresztül – közvetlenül a POS rendszerből vehetők fel házhozszállítással kért rendelések.
Milyen fő előnyökkel jár az Ön vállalkozása számára?
- Az integrált Call Center lehetővé teszi a hívó fél azonosítását
- Több helyszín esetén a házhozszállítással kért rendelések felvehetők a Breeze rendszertől és a Call Centertől.
- A Call Centertől és online érkező rendeléseket a rendszer közvetlenül a konyhába továbbítja és a kiszállítást szervező Diszpécser (Dispatch) modulhoz, így a rendelés elkészítési folyamata egyetlen másodperc időveszteséget sem szenved
- Az ügyfelek elégedettségének maximalizálása érdekében az ajánlatok elismerése mind a Breeze, mind a Call Centerben
- A kiszállítás a Diszpécser (Dispatch) modul felhasználóbarát felületén kezelhető – a rendszer elhelyezi a rendeléseket a térképen, majd a szállítások észszerű szervezése és a hatékonyságjavítás érdekében vizuálisan megjeleníthető ezeknek a csoportosítása kiszállítási körzet szerint
- A futárokkal elszámolni minden kiszállítást követően – vagy akár a munkaidő végén – egyetlen kattintással is lehet.