x
személyes adatok
adatvédelmi megállapodás
Küld
KeppAppLog

KeepApp

KeepAp

Ideális az alábbiaknak

1 copy 5 Created with Sketch.

A végrehajtott műveletek lekövethetősége

Lehetővé teszi az alapanyagok és áruk mozgásának nyomonkövetését.

2 copy 5 Created with Sketch.

Minden ügyviteli feladat ellátása

Példa: A szükséges készletek, Rendelések a beszállítóktól, Előállítás stb.

3 copy 5 Created with Sketch.

A készletek valós idejű kimutatása

Kiszámítja a készletekkel kapcsolatos tényleges költségeket, valamint a selejtezésből és az értékesítésből származó készletfogyást.

Ez a rendszer minden terhet levesz az Ön válláról!

Ismerje meg a készletgazdálkodási rendszerek új generációját!

Ez a felhőalapú készletgazdálkodási megoldás zökkenőmentessé teszi a kapcsolódó folyamatokat: biztosítja a beszerzési folyamat menedzselését és szervezését, javaslatokat ad a belső és/vagy a beszállítók felé történő rendelésekre, figyelmeztetések ad, értesítéseket küld, valamint sablonok használatát teszi lehetővé.

A kiemelten felhasználóbarát kialakítású, gyors és intuitív vendéglátási (HoReCa) megoldás valós idejű adatokat, a napi aktivitás értékelését lehetővé tevő "irányító pult- kimutatásokat és multi-property funkciót kínál.

Funkciók

  • Automatizált folyamat – a folyamat digitalizálása hatékonyabbá és zökkenőmentesebbé teszi az étterem működését, bárhonnan elérhető, és nem okoznak többé gondot elveszett bizonylatok, papírok.
  • Intuitív kialakítás és navigáció
  • A készletmozgások valós idejű nyomon követése
  • A készletszintekkel kapcsolatos figyelmeztetések
  • A napi aktivitás értékelését lehetővé tevő ”irányító pult”-kimutatások
  • A színkódos címkék alapján könnyen beazonosíthatók a bekerülési státuszok
  • Minden meglévő listához különböző exportálások adhatók meg
  • A készletben elmentett funkciók mentés után módosíthatók
  • Receptkezelő (Recipe Manager) – az eladott termékek alapján kezelhetők a belső receptek
  • Több részre osztás: egy beszerzett cikkből egy vagy több termék is készülhet
  • Egyetlen bejegyzés több költséghelyhez
  • Készletről történő napi termékkiadások az értékesítés alapján
  • A rendszer automatikusan létrehozza a fogyási bejegyzést
  • Termékek és termékcsoportok importálása a Breeze éttermi rendszerből-ből
  • A készletmozgásra vonatkozó standard és egyénileg beállított jelentések (étlaptervezés (menu engineering) és ABC-elemzés)
  • Multi-property rendszer.

    Előnyök

    • A valós mennyiségek gyors és egyszerű kitöltése
    • A szoftver egyszerű, könnyen használható funkcióinak, gyors és intuitív kezelésének köszönhetően zökkenőmentes és hatékony működést tesz lehetővé
    • Készletszint-figyelés – a rendszer valós idejű adatokkal szolgál, hogy lekövethetők legyenek a készletmozgások
    • Költségcsökkentés – a tényleges és az elméleti adatok összehasonlításának elemzése a szoftver által készített jelentések alapján: a vezetők ennek segítségével észszerűsíthetik a készletfeltöltést
    • Integrált előállítás – a kifejezetten éttermi, belső műveletek nyomon követhetők anélkül, hogy ez a meglévő készlet értékét csökkentené
    • Beszállítók kezelése – nyomon követhető a beszállítóktól készletre vett minden áru és ezek beszerzési ára, a beszállítók ármódosításai és a szállítási határidők
    • Valós idejű készletkimutatást tesz lehetővé – a készlet napközben bármikor ellenőrizhető; minden tranzakcióra valós időben kerül sor
    • Az értékesítési rendszerhez integrált – az értékesítési adatokat a Breeze POS-éttermi rendszertől veszi át
    • Bárhonnan elérhető, felhőalapú rendszer
    • Valós időben küldött figyelmeztetések és értesítések.