3 elengedhetetlen szempont a visszatérő vendégekért!
A vendéglátás egyik “szent grálja” az élegedett, visszatérő vendégkör. Az étteremtulajdonosok az elvárások garmadájában, valamint a jogszabályi és minőségbeli előírásoknak való megfelelés közepette gyakran megfeledkeznek arról a kis pluszról, ami a visszatérő vendégekhez még szükséges! Ez az “extra mérföld” nem más, mint a kiemelkedő vendégélmény, amelynek néhány gyakran elhanyagolt elemét most 3 pontban be is mutatjuk egy olyan megoldással ötvözve, ami mágnesként vonzza majd vissza az embereket az éttermedbe! Lássuk őket sorban!
Ügyfélkapcsolati marketing
Az egyik legjobb módja, hogy visszatérő vásárlókat generálj, ha különböző előnyökkel is ösztönzöd őket az újbóli vásárlása. Gondolj csak a hűségprogramokra, amelyek az IT szolgáltatók esetében rendkívül hatékonyan működnek.
Az éttermedben vagy egyéb vendéglátóhelyeden is könnyedén be lehet vezetni különböző hűség alapú kedvezményeket, kezdve a kuponoktól egészen a törzsvásárlói kártyákon át a klubtagsági programokig, vagy egyéb látogatás alapú akciókig.
A lényeg, hogy a vendég számára valamilyen előnnyel járjon, hogy legközelebb is nálad költi el az ebédjét, vacsoráját. A “hozz magaddal még egy embert” típusú akciók, vagy a létszámhoz kötött happy-hour-ök, ingyenes ajándék termékek is célravezetőek lehetnek!
Fontos, hogy egy olyan háttértámogatás is rendelkezésedre álljon, ami az ilyen promóciós tevékenységeket messzemenően támogatja. A Breeze többek közt a hűségprogramok és ügyfélkapcsolati marketing (hűséghez kapcsolódó árengedmények, hűségpontok, kuponok) kezelését egy átfogó POS támogatási rendszerbe ágyazva segíti, számtalan egyéb előnnyel ötvözve!
Magabiztos és felkészült pincérek az asztaloknál
Egy étteremben a látogatók által érzékelt szolgáltatási minőséget alapjaiban meghatározza a pincérek viselkedése, felkészültsége és rugalmassága. Éppen ezért a megfelelő munkaerő kiválasztása alapvető fontosságú, de nem elégséges szempont!
A profi pincérek kezébe ugyanis olyan eszközöket kell adni, ami lehetővé teszi számukra, hogy kihozzák maguból a mximumot, kiváltképp olyan időszakokban, amikor “pörög a hely”, sok a rendelés és ennek ellenére kell 100%-ot teljesíteni minden egyes asztalnál.
A menű pontos ismerte, a szezonális ajánlatok, valamint az ételek, italok készleten való elérhetőségének fejben tartása azonban nehéz feladat. A Breeze ebben is teljes körűen támogatja kollégáidat, mutatva a termékek rendelkezésre állását a készleten, valamint feltölthető, nagyméretű képekkel is segítve a pincér munkáját a vendég még jobb minőségű kiszolgálásában!
Gyors kiszolgálás
Ha az ember éhes, sokkal érzékenyebb mindenre, beleértve a szolgáltatás során elkövetett bakikat is, melynek része a lassú, döcögős vagy nem pontos kiszolgálás. Ha a vendég nem kapja meg időben az ételt, nem lesz elégedett, ha pedig nem kapja meg pontosan azt, amit kért, tovább kell várakoznia, ami egyenes út ahhoz, hogy többet ne jöjjön el az éttermünkbe, sőt adott esetben még negítv visszajelzést is ad, pl. a Google értéklő felületén! A gyors kiszolgálás ezzel szemben pozitív értékelést eredményezhet, ami tovább növeli a látogatók számát.
A gyorsaság persze sok összetevős kérdés, de ennek mindenképp szerves részét képezi a pincérek és a konyha hatékony együttműködése.
A Breeze innovatív rendszere segítségével a konyhával valós idejű kommunikációt tarthatnak a pincérek, mely által gyorsabbá és gördülékenyebbé válik az egész éttermi szolgáltatásod, mialatt a konyhai monitor rendszer (KDS) szervezettebbé teszi a folyamatokat.
A fenti 3 szempont mellett természetesen még számos kritérium van, aminek meg kell felelni ahhoz, hogy egy étterem sikeres legyen, azonban ha azokkal az apróságoknak tűnő, valójában rendkívül fontos részletekkel is foglalkozol, amivel a konkurenciád nem, nálad landolnak majd a maximális fogyasztói élményre éhes vendégek, újra és újra!
Ha szeretnél többet megtudni a Breeze rendszerről, ami éppen ebben segít neked, kattints ide, ha pedig kérdésed lenne, felkészült kollégáink állnak rendelkezésedre itt.